TOP 10 aktywnego człowieka wg 27m:nut

1. Wracaj z pracy… biegiem!

Fakt, mogą się na ciebie dziwnie patrzeć, ale od czego jest silna psychika? Pomyśl, że każde szydercze spojrzenie przechodniów to kilka gramów mniej w udach!

 

2. Nastaw budzik trochę wcześniej

Rozciągnij dobę, to proste. Postaw budzik na półce tak, byś musiał wstać, by go wyłączyć.

 

3. Ćwicz w przerwie na lunch

Po pierwsze – zjesz mniej. Po drugie – w 15 minut można zrobić kilka powtórzeń ulubionych ćwiczeń, pobiegać po schodach, zrobić 50 przysiadów.

 

4. Ćwicz z dziećmi

Rada dla tych, których dzieci są wymówką na wszystko. Nie możesz ćwiczyć, bo masz dziecko? Ćwicz z dzieckiem!

 

5. 27 minut

Umów się na sesję w 27m:nut. Uzależnisz się nie tylko od efektów, ale i czasu, który dzięki temu zaoszczędzisz.

 

6. Randkuj na siłowni

Połącz przyjemne z pożytecznym.

 

7. Ćwicz, gdy musisz czekać

Kolejka na poczcie? Napinaj mięśnie brzucha. Czekasz na autobus? Napinaj pośladki. Nie bój się, nikt tego nie zauważy:)

 

8. Ćwicz, gdy oglądasz TV

Dr House się nie obrazi, gdy będziesz podziwiać jego talent trenując na rowerku stacjonarnym.

 

9. Zamień windę na schody

Godzina wchodzenia po schodach to około 400 kalorii mniej. Od dziś winda jest Twoim wrogiem, a schody najlepszym kumplem.

 

10. Zatrudnij trenera osobistego

Gdy masz problemy z motywacją – zapłać. Nic tak nie działa, jak poczucie dobrze zainwestowanych pieniędzy… a i żal odpuścić, prawda?