Dlaczego 27 minut?

 

  • – Maksymalny rozwój siłowy
  • – Sześciopak na wyciągnięcie ręki
  • – Zwiększona wytrzymałość
  • – Przyrost tkanki mięśniowej oraz przyśpieszony rozwój budowy mięśni
  • – Wyrównywanie niedoskonałości mięśniowych
  • – Zwiększona efektywność\

Badania

  • – Ponad 70% badanych potwierdziło poprawę wytrzymałości i sprawności
  • – Szybkość skurczów mięśni wzrosła o 22%
  • – Wykazano, że siła głębokich mięśni tułowia, trudnych do wyćwiczenia, wzrosła o 74%
  • – Ponad 80% uczestników zauważyło poprawę sprawności
  • – Dowiedziono, że już po 4 treningach siła maksymalna wzrosła o 17%
  • – Potwierdzono, że już po 12 sesjach poziom wytrzymałości wzrósł o 108%
  • – Zanotowano 30% wzrost mocy już po 4 tygodniach regularnych treningach
  • Powyższe badania, przeprowadzone przez niemieckich specjalistów, pokazały, że trening EMS jest 40% bardziej efektywny niż tradycyjny trening siłowy

 

  • – Poprawa sylwetki
  • – Zmniejszona częstotliwość bólów pleców oraz bioder
  • – Zwiększona wydajność układu krwionośnego
  • – Wyrównanie niedoskonałości mięśniowych
  • – Zmniejsza ryzyko problemów z utrzymywanie moczu
  • – Pomaga w szybszym powrocie do pełnej sprawności po kontuzji
  • – Pomaga w powrocie po zabiegach i operacjach na kręgosłupie
  • – Możliwie najlepsze zapobieganie kłopotów z kręgosłupem w sporcie

Badania

  • – 88% badanym udało się znacznie zmniejszyć ból pleców. Częstotliwość i długość bólu pleców zmniejszyły się aż o 80%
  • – 40% badanych, tuż przed rozpoczęciem testów, cierpiało na ból pleców. Po 6-ciu tygodniach ćwiczeń na ból pleców skarżyło się tylko 9% uczestników
  • – Chroniczne dolegliwości bólu pleców zniknęły zupełnie u 44% pacjentów
  • – Ból pleców podczas wykonywania codziennych czynności zmalał o 30%

 

  • – Spadek wagi oraz zmniejszenie ilości tłuszczu
  • – Poprawiony metabolizm
  • – Bardziej sprężysta skóra oraz tkanka
  • – Zmniejszenie cellulitu
  • – Zwiększa witalność oraz poprawia samopoczucie
  • – Pomaga w regulowaniu złych zwyczajów żywieniowych

Badania

  • – 87% uczestników zaczęło dostrzegać widoczną poprawę swojej sylwetki
  • – Prawie 90% badanych zauważyło widoczną poprawę jędrności i napięcia skóry
  • – Już po 6-ciu treningach EMS zauważono redukcję tkanki tłuszczowej o 4%
  • – Kobiety zgubiły w talii i biodrach średnio 1,5 cm
  • – O 2,3 cm zmniejszył się obwód brzucha u mężczyzn, przy jednoczesnej rozbudowie klatki piersiowej, mięśni nóg i ramion
  • – Osoby z nadwagą, po 13 tygodniach treningów, zauważyły stratę 3,5kg, w tym 9% tkanki tłuszczowej, a także 6,5 cm w talii i 2cm w ramionach
    Badani, którzy ukończyli 65 rok życia, stracili średnio 6,8% tkanki tłuszczowej z okolic brzucha, mimo niskiej intensywności treningu